Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 12 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 3 dni temu
Witaj w systemie USOSweb Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Na tym serwerze logować się mogą wyłącznie pracownicy i studenci Uczelni.

 

Komunikat Katedry Zarządzania Kadrami

 

Wszystkie wykłady z psychologii na studiach stacjonarnych rozpoczną się w kolejnym tygodniu czyli w dniach 21.11 – studenci studiów licencjackich i magisterskich oraz 22.11. – studenci kursu anglojęzycznego.

Pierwsze ćwiczenia z psychologii w j. polskim odbędą się w tym tygodniu zgodnie z planem (17.11) natomiast ćwiczenia w j. angielskim rozpoczną się 22.11.

Studenci niestacjonarni rozpoczynają wykłady zgodnie z planem czyli 18 i 19.11. 2017.

 

 

Komunikat Katedry Filozofii i Historii Gospodarczej

 

Zajęcia z przedmiotów: Historia Gospodarcza (wykład i ćwiczenia), Filozofia (wykład i ćwiczenia) i Psychologia (ćwiczenia) dla studentów studiów stacjonarnych I i II stopnia dla wszystkich grup rozpoczną się od 20 listopada.

 

  

Komunikat Wydziału ZIF

 

Od dnia 25.10.2017 Dziekanat Wydziału Zarządzania, Informatyki i Finansów został przeniesiony do bud. Z II p.

 

 

W związku z wyborem specjalności przez studentów 2 roku studiów niestacjonarnych I stopnia, informujemy, że w dniach 18 i 19 listopada 2017 odbędą się prezentacje specjalności wg planu:

Finanse i rachunkowość 19.11.2017 niedziela godz. 15.00 sala 1P

Informatyka w biznesie 18.11.2017 sobota godz. 18.15 sala 113 Z

Zarządzanie 18.11.2017 sobota godz. 16.30 sala 113 Z

Logistyka 18.11.2017 sobota godz. 15.00 sala 113 Z

 

 

 

AKTUALNOŚCI DZIAŁU POMOCY MATERIALNEJ !!! www.ue.wroc.pl/uczelnia/7050/aktualnosci.html

 

GRUPY DZIEKAŃSKIE

Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW).
Proszę nie mylić z grupami zajęciowymi.

 

PLAN ZAJĘĆ

Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny.
Komunikat "Błąd. Odśwież stronę (F5), aby wyświetlić plan. Jeśli to nie pomoże - spróbuj formatu HTML." pojawia się u wszystkich użytkowników serwisu.

Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE LOGOWANIA (DLA STUDENTÓW)

Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło.

W przypadku problemów z kontem pocztowym proszę pisać na adres smail@ue.wroc.pl

W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem administratorowi USOSweb.

NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT

Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z:
- genaratora kont który znajduje się na stronie uczelni -  http://stud.ue.wroc.pl/stud/genkont.asp
- usosweb (Dla studentów -> Płatności -> Konta bankowe uczelni).

Information for foreign students about academic bank accounts.
Foreign students can check the number of the bank account in USOSweb (Student's section -> Payments -> Academic bank accounts)

KOMUNIKAT

W godzinach 4.55-5.15, 10.55-11.15 i 15.55-16.15 serwis USOSweb jest niedostępny z powodu migracji danych.
Należy pamiętać aby wprowadzanie danych do systemu USOSWeb kończyło się przed migracją. W innym przypadku wprowadzone dane mogą zostać utracone.

KONTAKT

W sprawach ogólnych dotyczących funkcjonowana sytemu - usosweb@ue.wroc.pl

W sprawach związanymi z protokołami, koordynatorami:
Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów - zif.usos@ue.wroc.pl
Wydział Nauk Ekononomicznych - ne.usos@ue.wroc.pl
Wydział Inyżnieryjno-Ekonomiczny - ie.usos@ue.wroc.pl
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki - ezit.usos@ue.wroc.pl
 

Strona główna UE

  

Witaj w systemie USOSweb Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Zmiany danych osobowych (m.in. adresu e-mail, serii i numeru dowodu osobistego, itp.) możesz dokonać:

  1. w dziekanacie lub sekretariacie, jeśli jesteś studentem/doktorantem
  2. w Dziale Kadr, jeśli jesteś pracownikiem naukowo-dydaktycznym

 

W razie problemów z logowaniem do systemu postępuj wg poniższej instrukcji:

 

  1. jeśli nie pamiętasz loginu, to skontaktuj się z dziekanatem/sekretariatem bądź wydziałowym/instytutowym informatykiem
  2. jeśli nie pamiętasz hasła, to skorzystaj z opcji "zapomniane hasło", która wymaga posiadania aktualnych danych osobowych w systemie
  3. jeśli przy próbie odzyskania hasła otrzymujesz komunikat o niepoprawnym wprowadzeniu danych osobowych, to udaj się do odpowiedniej jednostki (czyt. "Zmiana danych osobowych") w celu ich aktualizacji
  4. jeśli po wykonaniu powyższych kroków nadal masz problem z zalogowaniem się do USOSweba, to skontaktuj się z administratorem systemu: usosweb@ue.wroc.pl