Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 8 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 5 dni temu
Witaj w systemie USOSweb Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Na tym serwerze logować się mogą wyłącznie pracownicy i studenci Uczelni.


BIPS – Rekrutacja Studentów do trzeciej edycji Programu.

Zapraszamy do udziału w projekcie BIPS (Biznesowy Indywidualny Program Studiów).

BIPS to projekt kierowany do ambitnych i zaangażowanych studentów 2 roku I stopnia i 1 roku II stopnia wszystkich kierunków, chcących zdobyć wyjątkowe doświadczenie dzięki 3-semestralnej pracy pod opieką mentora biznesowego i tutora akademickiego.

Jeśli masz pomysł na siebie lub przedsięwzięcie, które chcesz rozwinąć – zapraszamy!

BIPS ma na celu przyspieszenie kariery studenckiej i rozwój kluczowych kompetencji osobistych, społecznych i zawodowych.

Więcej informacji i historie aktualnych studentów BIPS na www.bips.ue.wroc.pl oraz na Facebooku.

Rekrutacja Studentów do trzeciej edycji trwa do 15.11.2019.


Informacja dla Studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych – aby zaliczyć kurs BHP, każdy student pierwszego roku zobowiązany jest rozwiązać test w systemie Eportal.
W tym celu należy zalogować się do systemu Eportal wg instrukcji


UWAGA!!

Zmiana indywidualnych kont bankowych dla studentów II i III roku.

Nowe konta będą obowiązywać od 01.10.2019 r. - i od tego dnia numery kont będą widoczne w usosweb.

 


Studenci studiów niestacjonarnych II stopnia 1 roku kierunku KPG

      W dniach od 21.10.2019 (poniedziałek) od godz. 9.00 do 23.10.2019 (środa) do godz. 23.59 poprzez USOSweb odbędą się zapisy  na przedmioty  do wyboru dla kierunku  Konsulting Prawny i Gospodarczy (rok I),  które będą uruchomione od semestru  zimowego (1) roku akad. 2019/2020.

  

UWAGA: dot. języków obcych w harmonogramie zajęć

Szczegóły dotyczące grup z języków obcych ( prowadzący, sala ) w zakładce SJO ( pod odpowiednim rokiem studiów )

LOGOWANIE, ZMIANA HASŁA (DLA STUDENTÓW)

 Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło. Na stronie CAS można również zmienić hasło do konta usosweb (poczty studenckiej) klikająć link "Zmiana hasła dla studentów".

Konta usosweb i poczty studenckiej są powiązane ze sobą (te same hasło), zmiana hasła do konta usosweb wymaga zmiany hasła do poczty studenckiej. Więcej informacji na temat poczty studenckiej można znaleźć na stronie uczelnianej.

W przypadku problemów z hasłem (np. zapomnienie hasła, zgubienie danych logowania)  proszę pisać na adres smail@ue.wroc.pl. Proszę kontaktować się ze skrzynek pocztowych uczelnianych (ue.wroc.pl) lub prywatnych (zarejestrowanych w systemie dziekanatowym).

W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem administratorowi USOSweb.

UMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT

Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z:
- genaratora kont który znajduje się na stronie uczelni - 
http://stud.ue.wroc.pl/stud/genkont.asp
- usosweb (Dla studentów -> Płatności -> Konta bankowe uczelni).

Information for foreign students about academic bank accounts.
Foreign students can check the number of the bank account in USOSweb (Student's section -> Payments -> Academic bank accounts)

GRUPY DZIEKAŃSKIE

Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW).
Proszę nie mylić z grupami zajęciowymi.

PLAN ZAJĘĆ

Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny.
Komunikat "Błąd. Odśwież stronę (F5), aby wyświetlić plan. Jeśli to nie pomoże - spróbuj formatu HTML." pojawia się u wszystkich użytkowników serwisu.

Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni.

ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH

Zmiany danych osobowych (m.in. adresu e-mail, serii i numeru dowodu osobistego, itp.) możesz dokonać:
  •     w dziekanacie lub sekretariacie, jeśli jesteś studentem/doktorantem
  •     w Dziale Kadr, jeśli jesteś pracownikiem naukowo-dydaktycznym

MIGRACJA DANYCH

W godzinach 5.00, 11.00, 13:00, 16.00 serwis USOSweb jest niedostępny (do 10 minut) z powodu migracji danych (synchronizacji danych pomiędzy systemem dziekanatowym a usosweb).