ostatnia migracja danych: ok. 5 godzin temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 8 dni temu |
Zapisy na przedmioty humanistyczne lub społeczne w semestrze letnim 2022/23 I i II stopień, wszystkie kierunki, za wyjątkiem kierunków prowadzonych w Filii w Jeleniej Górze |
STUDIA STACJONARNE: Zapisy I stopień 06.02.2023 r. od godz. 9.00 do 23:59 – semestr 6 wszystkie kierunki 07.02.2023 r. od godz. 9.00 do 23.59 – semestr 4 wszystkie kierunki 08.02.2023 r. od godz. 9.00 do 23:59 – semestr 2 wszystkie kierunki 09.02.2023 r. od godz. 9.00 do 23:59 – wszystkie semestry na wszystkich kierunkach
Zapisy II stopień 09.02.2023 r. od godz. 9.00 do 10.30 – semestr 4 wszystkie kierunki 09.02.2023 r. od godz. 11.00 do 12.30 – wszystkie semestry na wszystkich kierunkach
Zapisy I i II stopień – na kierunkach prowadzonych w języku angielskim: 09.02.2023 od 9.00 do 23:59 – wszystkie kierunki w języku angielskim z wyłączeniem kierunku Finance
Pierwsze zajęcia - 22 lutego 2023 r.
STUDIA NIESTACJONARNE: Zapisy I stopień 10.02.2023 r. od godz. 9.00 do 23:59 – semestr 6 wszystkie kierunki 11.02.2023 r. od godz. 9.00 do 23.59 – semestr 4 wszystkie kierunki 12.02.2023 r. od godz. 9.00 do 23:59 – semestr 2 wszystkie kierunki 13.02.2023 r. od godz. 9.00 do 23:59 – wszystkie semestry na wszystkich kierunkach
Zapisy II stopień 13.02.2023 r. od godz. 9.00 do 10.30 – semestr 4 wszystkie kierunki 13.02.2023 r. od godz. 11.00 do 12:30 – wszystkie semestry na wszystkich kierunkach 13.02.2023 r. od godz. 9.00 do 12:30 – kierunki prowadzone w języku angielskim z wyłączeniem kierunku Finance
Studenci studiów pierwszego stopnia zobowiązani są zrealizować dwa przedmioty humanistyczne lub społeczne. Zaleca się realizację tych przedmiotów nie później niż na przedostatnim semestrze studiów. Studenci studiów drugiego stopnia zobowiązani są zrealizować jeden przedmiot humanistyczny lub społeczny. Zaleca się realizację tych przedmiotów nie później niż na przedostatnim semestrze studiów. Zapisy na przedmioty humanistyczne lub społeczne na kierunkach polskojęzycznych realizowane są z zachowaniem poniższej zasady: Studenci studiów drugiego stopnia kierunków anglojęzycznych nie mogą ponownie wybrać przedmiotu zrealizowanego na pierwszym stopniu studiów. |
Uwaga studenci! |
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oferuje szeroki wybór podręczników i skryptów. Sprzedaż prowadzi księgarnia internetowa „Profit" ksiegarnia.ue.wroc.pl W październiku udzielamy 20% rabatu. |
Informacja dla studentów zagranicznych o akademickich rachunkach bankowych |
NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z: |
BHP - Informacja dla Studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych |
Aby zaliczyć kurs BHP, każdy student pierwszego roku oraz wznawiający studia z różnicą programową BHP zobowiązany jest rozwiązać test w systemie Eportal (https://eportal.ue.wroc.pl/my/) W tym celu należy zalogować się do systemu Eportal wg instrukcji |
Najczęściej zadawane pytania (FAQ) |
LOGOWANIE, ZMIANA HASŁA (DLA STUDENTÓW) Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło. Na stronie CAS można również zmienić hasło do konta usosweb (poczty studenckiej) klikająć link "Zmiana hasła dla studentów". Konta usosweb i poczty studenckiej są powiązane ze sobą (te same hasło), zmiana hasła do konta usosweb wymaga zmiany hasła do poczty studenckiej. Więcej informacji na temat poczty studenckiej można znaleźć na stronie uczelnianej. W przypadku problemów z hasłem (np. zapomnienie hasła) proszę skorzystać z formularza weryfikacyjnego do zgłoszenia zmiany hasła pod adresem: https://passwordreset.ue.wroc.pl W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem administratorowi USOSweb. NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z: Information for foreign students about academic bank accounts. GRUPY DZIEKAŃSKIE Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW). PLAN ZAJĘĆ Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny. Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni. ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH Zmiany danych osobowych (m.in. adresu e-mail, serii i numeru dowodu osobistego, itp.) możesz dokonać:
MIGRACJA DANYCH W godzinach 5.00, 11.00, 13:00, 16.00 serwis USOSweb jest niedostępny (do 10 minut) z powodu migracji danych (synchronizacji danych pomiędzy systemem dziekanatowym a usosweb). |