Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna
ostatnia migracja danych: ok. 7 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 1 dzień i 9 godz. temu
ZAPISY NA SEMINARIA NA UNIWERSYTECIE EKONOMICZNYM WE WROCŁAWIU
– KIERUNKI REALIZOWANE W FILII W JELENIEJ GÓRZE

Tury zapisów odbywających się w dniach 04.04-07.04.2024 r. na seminaria dyplomowe rozpoczynające się od roku akademickiego 2024/2025

Stopień/kierunek/forma studiów

Tura I

Tura II

Tura III

I stopień

Ekonomia biznesu i finanse

studia stacjonarne

od 4.04.2024 godz. 8:00

do 7.04.2024 godz. 23:59

od 4.04.2024 godz. 11:10

do 7.04.2024 godz. 23:59

od 4.04.2024 godz. 13:10

do 7.04.2024 godz. 23:59

I stopień

Ekonomia biznesu i finanse

studia niestacjonarne

od 4.04.2024 od godz. 19:00

do 7.04.2024 do godz. 23:59

od 5.04.2024 od godz. 16:10

do 7.04.2024 do godz. 23:59

 

I stopień

Zarządzanie w nowoczesnej gospodarce

studia stacjonarne

od 4.04.2024 godz. 8:00

do 7.04.2024 godz. 23:59

od 4.04.2024 godz. 11:10

do 7.04.2024 godz. 23:59

od 4.04.2024 godz. 13:10

do 7.04.2024 godz. 23:59

I stopień

Zarządzanie w nowoczesnej gospodarce

studia niestacjonarne

od 4.04.2024 od godz. 19:00

do 7.04.2024 do godz. 23:59

od 5.04.2024 od godz. 16:10

do 7.04.2024 do godz. 23:59

 

II stopień

Ekonomia biznesu i finanse

studia stacjonarne

od 4.04.2024 godz. 8:00

do 7.04.2024 godz. 23:59

od 4.04.2024 godz. 11:10

do 7.04.2024 godz. 23:59

od 4.04.2024 godz. 13:10

do 7.04.2024 godz. 23:59

II stopień

Ekonomia biznesu i finanse

studia niestacjonarne

od 4.04.2024 od godz. 19:00

do 7.04.2024 do godz. 23:59

od 5.04.2024 od godz. 16:10

do 7.04.2024 do godz. 23:59

 

II stopień

Zarządzanie w nowoczesnej gospodarce

studia stacjonarne

od 4.04.2024 godz. 8:00

do 7.04.2024 godz. 23:59

od 4.04.2024 godz. 11:10

do 7.04.2024 godz. 23:59

od 4.04.2024 godz. 13:10

do 7.04.2024 godz. 23:59

II stopień

Zarządzanie w nowoczesnej gospodarce

studia niestacjonarne

od 4.04.2024 od godz. 19:00

do 7.04.2024 do godz. 23:59

od 5.04.2024 od godz. 16:10

do 7.04.2024 do godz. 23:59

 

 

Uwaga studenci studiów I i II stopnia

Wybory Promotora na I stopniu odbędą się w dniach 4 kwietnia od godz. 9.00 do 9 kwietnia 2024 roku do godz. 23.59 w systemie USOSweb. Uwaga: terminy zapisów uzależnione są od średniej ocen. Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej: https://www.ue.wroc.pl/studenci/21627/i_stopien.html

Wybory Promotora na II stopniu odbędą się w dniach 11 kwietnia od godz. 9.00 do 16 kwietnia 2024 roku do godz. 23.59 w systemie USOSweb. Uwaga: terminy zapisów uzależnione są od średniej ocen. Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej: https://www.ue.wroc.pl/studenci/21628/ii_stopien.html

ZAPISY NA SPECJALNOŚCI NA STUDIACH NIESTACJONARNYCH I ORAZ II STOPNIA NA UNIWERSYTECIE EKONOMICZNYM WE WROCŁAWIU
– KIERUNKI REALIZOWANE W FILII W JELENIEJ GÓRZE

Zapisy na specjalności odbywają się przez system USOS w dniach 23-27 marca 2024 r. według następującego harmonogramu:

Etap pierwszy

23.03.2024 r. g. 8:00 do 24.03.2024 r. g. 13:00

Zasady zapisów są identyczne, jak w przypadku studiów stacjonarnych.

Etap drugi

26.03.2024 r. g. 8:00 do  27.03.2024 r. g. 13:00

Zasady zapisów są identyczne, jak w przypadku studiów stacjonarnych.

Ostateczne listy grup specjalnościowych zostaną ogłoszone

nie później niż 8 kwietnia 2024 r.

 
ZAPISY NA SPECJALNOŚCI NA STUDIACH STACJONARNYCH I ORAZ II STOPNIA NA UNIWERSYTECIE EKONOMICZNYM WE WROCŁAWIU
– KIERUNKI REALIZOWANE W FILII W JELENIEJ GÓRZE

Zapisy na specjalności odbywają się przez system USOS w dniach 25-28 marca 2024 r. według następującego harmonogramu:

Etap pierwszy

25.03.2024 r. g. 8:00 do 26.03.2024 r. g. 13:00

Student określa jedną preferowaną specjalność

Etap drugi

28.03.2024 r. od g. 8:00 do g. 23:59

a) w przypadku wyboru jednej specjalności - jeżeli w etapie pierwszym żadna ze specjalności nie uzyska bezwzględnej większości głosów (tj. ponad 50%) do etapu drugiego przechodzą dwie specjalności o największej liczbie głosów, spośród których student ponownie wybiera jedną, preferowaną specjalność. W przypadku równego rozkładu głosów uruchomiona zostanie specjalność z największą liczbą głosów z etapu pierwszego;

b) w przypadku wyboru dwóch specjalności - do drugiego etapu przechodzą dwie specjalności o największej liczbie głosów, spośród których student ponownie wybiera jedną, preferowaną specjalność.

Ostateczne listy grup specjalnościowych zostaną ogłoszonenie później niż 8 kwietnia 2024 r.

 
Zapisy na specjalności/ścieżki kształcenia/moduły na rok akademicki 2024/25

Zapisy na specjalności/ścieżki kształcenia/moduły na rok akademicki 2024/25 odbędą się w USOSweb w dniach:

I stopień 14-18 marca 2024 r. w godzinach 9.00-23.59. Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej:
https://www.ue.wroc.pl/studenci/21624/i_stopien_2024_25.html

II stopień 21-25 marca 2024 r. w godzinach 9.00-23.59. Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej:
https://www.ue.wroc.pl/studenci/21625/ii_stopien_2024_25.html

Zapraszamy na kolejną edycję Akademii Kina Światowego
Studenci naszej Uczelni zgodnie z zawartym porozumieniem mogą uczestniczyć w Akademii Kina Światowego. Zajęcia mają status przedmiotu fakultatywnego objętego punktacją ECTS (3 punkty za semestr). Każdy semestr stanowi odrębny kurs.

Podczas zajęć odbywa się wykład akademicki, seans filmowy oraz dyskusja po filmie.

Zapisy prowadzone są za pośrednictwem strony internetowej Kina Nowe Horyzonty, a szczegółowe informacje znajdują się na stronie:
https://www.kinonh.pl/art.s?id=1952
link do programu: https://www.kinonh.pl/art.s?id=2390

Pierwsze zajęcia odbędą się 5 marca 2024.

Zajęcia odbywają się we wtorki od godziny 17:00 w Kinie Nowe Horyzonty.
Cena karnetu za semestr: 240 zł
- link do zapisów: https://www.kinonh.pl/akademia.do?typAkademii=swiat 

UWAGA STUDENCI
Procedura resetu hasła dla studentów I i II stopnia

1. Studenci proszeni są o wypełnienie formularza pod adresem passwordreset.ue.wroc.pl. Po poprawnym przesłaniu formularza hasło zostanie wysłane sms-em.
2. W przypadku gdy nie można przesłać formularza z powodu błędu „nie znaleziono użytkownika" proszę skontaktować się ze swoim dziekanatem w celu weryfikacji poprawności danych

Wszelkie problemy informatyczne należy składać na stronie HelpDesku: https://helpit.ue.wroc.pl

Szanowni Państwo
Od semestru letniego rozpoczyna zajęcia dodatkowa grupa języka japońskiego dla wszystkich Państwa, którzy byli w Japonii i/lub uczyli się już języka japońskiego, ale musieli przerwać naukę, a teraz chcieliby do niej wrócić. Oferta skierowana jest do wszystkich osób, które znają język przynajmniej w niewielkim stopniu.
Zajęcia będą odbywać się w poniedziałki i środy o godzinie 18:15. Zapisy prowadzi Rafał Galos rafal.galos@ue.wroc.pl. O miejscu poinformujemy Państwa na stronie Studium Języków Obcych w zakładce język japoński.
Informacja dla wszystkich studentów
Na uczelni działa Biuro ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnością (tzw. BON).Do naszego Biura zapraszamy zarówno tych z Państwa, którzy doświadczają konsekwencji swojej niepełnosprawności, jak również tych, którzy borykają się z długotrwałą konsekwencji choroby przewlekłej. To nie musi być niepełnosprawność udokumentowana orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.Jeśli napotkacie Państwo jakiekolwiek bariery w trakcie swojej edukacji związane z sytuacją zdrowotną, gorąco zachęcamy do bieżącego, natychmiastowego zgłaszania takich sytuacji do BON. Będziemy starali się dobrać jakieś rozwiązanie.Można otrzymać m.in. wsparcie asystentów dydaktycznych, konsultacjepsychologiczne, dodatkowe godziny z lektoratów, zajęć z WF dostosowanych do potrzeb i możliwości oraz wiele innych form wsparcia.Serdecznie zapraszamy do kontaktu:
Aneta Kucybała
Specjalistka – Konsultant ds. edukacji włączającejSekcja ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnościami
Tel. 71 36 80 755
aneta.kucybala@ue.wroc.pl 
Wprowadzenie do samoobsługowego resetowania hasła (SSPR)
Każdy student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu może samodzielnie zarejestrować się w usłudze SSPR, aby korzystać z funkcji samoobsługowego resetowania hasła (Self-service password reset).Pod tym linkiem dostępna jest instrukcja rejestracji oraz link do mechanizmu SSPR.Podczas rejestracji należy ustawić jedną z dwóch dodatkowych metod uwierzytelniania:
  • telefon komórkowy – telefon komórkowy do którego tylko Ty masz dostęp (aby otrzymać weryfikacyjną wiadomość tekstową lub połączenie telefoniczne)
  • alternatywny adres e-mail - adres e-mail spoza uczelni, do którego tylko Ty masz dostęp (aby otrzymać weryfikacyjną wiadomość e-mail)
Po zarejestrowaniu się nie będzie potrzeby kontaktować się z HelpDesk IT, aby zresetować hasło lub odblokować konto.
Automaty Freshpod
Drodzy Studenci,na terenie uczelni działa Freshpod - automat oferujący świeże jedzenie, zdrowe soki oraz przekąski, stworzony z myślą o ułatwieniu dostępu do smacznych i wartościowych posiłków podczas Waszego pobytu na uczelni. We Freshpodzie możecie znaleźć bogaty wybór produktów, takich jak bajgle, sałatki, wrapy, desery, a także zimne napoje czy zdrowe batony. Aby korzystać z Freshpoda, wystarczy pobrać dedykowaną aplikację na telefon i założyć konto, a następnie wygenerować kod QR, żeby otworzyć urządzenie. Produkty wyciągamy jak z domowej lodówki, a następnie skanujemy ich kody i potwierdzamy transakcję. Za zakupy można zapłacić w terminalu płatniczym lub kartą dodaną w aplikacji. W trakcie transakcji uruchomiony jest również monitoring. Freshpody są dostępne w dogodnych lokalizacjach: 
  • Budynek E, parter, w pobliżu wind.
  • Budynek Z, parter, po prawej stronie od wejścia.
Zachęcamy Was do korzystania z Freshpoda, który ma na celu ułatwienie codziennego życia na uczelni.
BHP - Informacja dla Studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych
Aby zaliczyć kurs BHP, każdy student pierwszego roku oraz wznawiający studia z różnicą programową BHP zobowiązany jest rozwiązać test w systemie Eportal (https://eportal.ue.wroc.pl/my/) W tym celu należy zalogować się do systemu Eportal wg instrukcji
 
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

LOGOWANIE, ZMIANA HASŁA (DLA STUDENTÓW)

 Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło. Na stronie CAS można również zmienić hasło do konta usosweb (poczty studenckiej) klikająć link "Zmiana hasła dla studentów".

Konta usosweb i poczty studenckiej są powiązane ze sobą (te same hasło), zmiana hasła do konta usosweb wymaga zmiany hasła do poczty studenckiej. Więcej informacji na temat poczty studenckiej można znaleźć na stronie uczelnianej.

W przypadku problemów z hasłem (np. zapomnienie hasła, zgubienie danych logowania)  proszę pisać na adres smail@ue.wroc.pl. Proszę kontaktować się ze skrzynek pocztowych uczelnianych (ue.wroc.pl) lub prywatnych (zarejestrowanych w systemie dziekanatowym).

W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem na HELPDESK.

NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT

Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z:- usosweb (Dla wszystkich -> Płatności FK-> Konta bankowe uczelni).Information for foreign students about academic bank accounts. Foreign students can check the number of the bank account in USOSweb (Student's section -> Payments -> Academic bank accounts)

Information for foreign students about academic bank accounts.
Foreign students can check the number of the bank account in USOSweb (Student's section -> Payments -> Academic bank accounts)

GRUPY DZIEKAŃSKIE

Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW).
Proszę nie mylić z grupami zajęciowymi.

PLAN ZAJĘĆ

Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny.
Komunikat "Błąd. Odśwież stronę (F5), aby wyświetlić plan. Jeśli to nie pomoże - spróbuj formatu HTML." pojawia się u wszystkich użytkowników serwisu.

Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni.

ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH

Zmiany danych osobowych (m.in. adresu e-mail, serii i numeru dowodu osobistego, itp.) możesz dokonać:
  •     w dziekanacie lub sekretariacie, jeśli jesteś studentem/doktorantem
  •     w Dziale Kadr, jeśli jesteś pracownikiem naukowo-dydaktycznym

MIGRACJA DANYCH

W godzinach 5.00, 11.00, 13:00, 16.00 serwis USOSweb jest niedostępny (do 10 minut) z powodu migracji danych (synchronizacji danych pomiędzy systemem dziekanatowym a usosweb).

ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław
tel: 71 368 01 00 http://ue.wroc.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)