Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 2 godziny temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 16 dni temu

Uwaga studenci studiów I i II stopnia

Wybory Promotora na I stopniu odbędą się w dniach 5 maja od godz. 9.00 do 10 maja do godz. 23.59 w systemie USOSweb. Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej: http://www.ue.wroc.pl/studenci/21627/i_stopien.html

Wybory Promotora na II stopniu odbędą się w dniach 12 maja od godz. 9.00 do 17 maja do godz. 23.59 w systemie USOSweb. Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej: http://www.ue.wroc.pl/studenci/21628/ii_stopien.html


Uwaga studenci studiów I i II stopnia
Zapisy na specjalności/ścieżki kształcenia/moduły na rok akademicki 2020/21 odbędą się w USOSweb w dniach:

Komunikat dla Studentów i Pracowników

Wobec napływających informacji o kolejnych stwierdzonych przypadkach zarażenia koronawirusem w Europie i publikowanymi w tej sprawie komunikatami medialnymi zwracam się z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z poniższą wiadomością.

Zaleca się na bieżąco monitorować komunikaty Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS) oraz innych służb i stosować bezwzględnie do ich zaleceń, nie ulegając jednocześnie zbiorowej panice.

https://gis.gov.pl/kategoria/aktualnosci/

Osobom, które w ciągu kilkunastu ostatnich dni przebywały we  Włoszech - zwłaszcza na północy, w rejonie Lombardii, Wenecji Euganejskiej, Piemontu, Emilia Romana, Lacjum - zalecam szczególną ostrożność oraz obserwację swojego organizmu. Należy ograniczyć bieżącą aktywność i kontakty do niezbędnego minimum. Jakiekolwiek negatywne oznaki i dolegliwości, szczególnie ze strony układu oddechowego powinny być natychmiastowym sygnałem, by zgłosić się do szpitala przy ul. Koszarowej 5 we Wrocławiu.

Z punktu widzenia zagrożenia epidemiologicznego, Główny Inspektor Sanitarny nie zaleca podróżowania do Chin oraz Korei Południowej, Włoch (w szczególności do regionu Lombardia, Wenecja Euganejska, Piemont, Emilia Romania), Iranu, Japonii, Tajlandii, Wietnamu, Singapuru i Tajwanu.

 

Zasady postępowania w celu zapewnienia sobie bezpieczeństwa

Osoby, które odbyły podróż do regionów, w których odnotowano przypadki zakażenia koronawirusem, oraz które zidentyfikowały u siebie niepokojące objawy, takie jak kaszel, duszności, gorączka, bóle mięśni, zachęcamy do szpitala przy ul. Koszarowej 5 we Wrocławiu.

https://gis.gov.pl/aktualnosci/informacja-dla-uczelni-wyzszych-w-zwiazku-z-ryzykiem-zawleczenia-na-obszar-polski-nowego-koronawirusa-sars-cov-2/#_ftn1

 

Komunikat dla Studentów
Społeczność akademicką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu proszę o rzeczową i wyważoną ocenę sytuacji
Informacja dla studentów, którzy wybrali w semestrze letnim 2019/2020 kurs humanistyczny PSYCHOLOGY:
Zajęcia rozpoczną się 28. kwietnia 2020 i będą odbywać się co tydzień we wtorki 15-16.30 (wykład) oraz 16.45-18.15 (ćwiczenia) do 23. czerwca 2020

 

Komunikat dla studentów I roku I stopnia studiów stacjonarnych i niestacjonarnych

LEKTORATY Z JĘZYKÓW OBCYCH- TEST POZIOMUJĄCY

Pierwsze zajęcia odbywają się w grupach tymczasowych !!- OBECNOŚĆ OBOWIĄZKOWA

Na pierwszych zajęciach wszyscy studenci piszą test poziomujący.Przydział do grupy docelowej nastąpi po teście!
Zajęcia z języka będą odbywały się w różnych terminach. Przydział studentów do danego terminu nastąpi po napisaniu tetsu poziomującego.
OSOBY, KTÓRE NIE ODNAJDĄ SIĘ NA LISTACH, PROSZONE SĄ O PRZYJŚCIE NA ZAJĘCIA DO KTÓREJKOLWIEK GRUPY (W RAMACH DANEGO KIERUNKU) I NAPISANIE TESTU.
                                  - Język angielski - mgr Anna Marcinko, pokój 4
                                  - Język niemiecki, Język rosyjski - mgr Agnieszka Pietrus-Rajman, pokój 47
                                  - Język francuski, hiszpański, włoski -mgr Małgorzata Kaszubkiewicz, pokój 45

 

Informacja dla Studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych
Aby zaliczyć kurs BHP, każdy student pierwszego roku zobowiązany jest rozwiązać test w systemie Eportal.
W tym celu należy zalogować się do systemu Eportal wg instrukcji

 

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

LOGOWANIE, ZMIANA HASŁA (DLA STUDENTÓW)

 Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło. Na stronie CAS można również zmienić hasło do konta usosweb (poczty studenckiej) klikająć link "Zmiana hasła dla studentów".

Konta usosweb i poczty studenckiej są powiązane ze sobą (te same hasło), zmiana hasła do konta usosweb wymaga zmiany hasła do poczty studenckiej. Więcej informacji na temat poczty studenckiej można znaleźć na stronie uczelnianej.

W przypadku problemów z hasłem (np. zapomnienie hasła, zgubienie danych logowania)  proszę pisać na adres smail@ue.wroc.pl. Proszę kontaktować się ze skrzynek pocztowych uczelnianych (ue.wroc.pl) lub prywatnych (zarejestrowanych w systemie dziekanatowym).

W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem administratorowi USOSweb.

UMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT

Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z:
- genaratora kont który znajduje się na stronie uczelni - 
http://stud.ue.wroc.pl/stud/genkont.asp
- usosweb (Dla studentów -> Płatności -> Konta bankowe uczelni).

Information for foreign students about academic bank accounts.
Foreign students can check the number of the bank account in USOSweb (Student's section -> Payments -> Academic bank accounts)

GRUPY DZIEKAŃSKIE

Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW).
Proszę nie mylić z grupami zajęciowymi.

PLAN ZAJĘĆ

Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny.
Komunikat "Błąd. Odśwież stronę (F5), aby wyświetlić plan. Jeśli to nie pomoże - spróbuj formatu HTML." pojawia się u wszystkich użytkowników serwisu.

Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni.

ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH

Zmiany danych osobowych (m.in. adresu e-mail, serii i numeru dowodu osobistego, itp.) możesz dokonać:
  •     w dziekanacie lub sekretariacie, jeśli jesteś studentem/doktorantem
  •     w Dziale Kadr, jeśli jesteś pracownikiem naukowo-dydaktycznym

MIGRACJA DANYCH

W godzinach 5.00, 11.00, 13:00, 16.00 serwis USOSweb jest niedostępny (do 10 minut) z powodu migracji danych (synchronizacji danych pomiędzy systemem dziekanatowym a usosweb).