ostatnia migracja danych: ok. 2 godziny temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 17 godzin temu |
Informacja dla studentów |
Wybory Promotora na I stopniu na kierunku Finance odbędą się w dniach 08.12.2023 r. od godz. 9.00 do 13.12.2023 do godz. 23.59 w systemie USOSweb. Wybory Promotora na II stopniu na kierunkach: Finance (studia stacjonarne i niestacjonarne), Konsulting prawny i gospodarczy (studia niestacjonarne) oraz Zarządzanie i inżynieria produkcji (studia niestacjonarne) odbędą się w dniach 8.12.2023 r. od godz. 9.00 do 13.12.2023 do godz. 23.59 w systemie USOSweb. Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej: http://www.ue.wroc.pl/studenci/21628/ii_stopien.html |
Informacja dla wszystkich studentów |
Na uczelni działa Biuro ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnością (tzw. BON). Aneta Kucybała Specjalistka – Konsultant ds. edukacji włączającej |
Wprowadzenie do samoobsługowego resetowania hasła (SSPR) |
Każdy student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu może samodzielnie zarejestrować się w usłudze SSPR, aby korzystać z funkcji samoobsługowego resetowania hasła (Self-service password reset).
|
Drodzy Studenci, |
na terenie uczelni działa Freshpod - automat oferujący świeże jedzenie, zdrowe soki oraz przekąski, stworzony z myślą o ułatwieniu dostępu do smacznych i wartościowych posiłków podczas Waszego pobytu na uczelni. We Freshpodzie możecie znaleźć bogaty wybór produktów, takich jak bajgle, sałatki, wrapy, desery, a także zimne napoje czy zdrowe batony. Aby korzystać z Freshpoda, wystarczy pobrać dedykowaną aplikację na telefon i założyć konto, a następnie wygenerować kod QR, żeby otworzyć urządzenie. Produkty wyciągamy jak z domowej lodówki, a następnie skanujemy ich kody i potwierdzamy transakcję. Za zakupy można zapłacić w terminalu płatniczym lub kartą dodaną w aplikacji. W trakcie transakcji uruchomiony jest również monitoring. Freshpody są dostępne w dogodnych lokalizacjach:
|
Uwaga studenci zmiana numeru konta bankowego od dnia 01.09.2023 r. |
Nowe numery kont będą widoczne po stronie USOSweb w zakładce DLA WSZYSTKICH -> kafelek PŁATNOŚCI(model FK) -> konta bankowe uczelni. Od dnia 01.09.2023 r. należy posługiwać się tylko nowym numerem konta. |
BHP - Informacja dla Studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych |
Aby zaliczyć kurs BHP, każdy student pierwszego roku oraz wznawiający studia z różnicą programową BHP zobowiązany jest rozwiązać test w systemie Eportal (https://eportal.ue.wroc.pl/my/) W tym celu należy zalogować się do systemu Eportal wg instrukcji |
Najczęściej zadawane pytania (FAQ) |
LOGOWANIE, ZMIANA HASŁA (DLA STUDENTÓW) Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło. Na stronie CAS można również zmienić hasło do konta usosweb (poczty studenckiej) klikająć link "Zmiana hasła dla studentów". Konta usosweb i poczty studenckiej są powiązane ze sobą (te same hasło), zmiana hasła do konta usosweb wymaga zmiany hasła do poczty studenckiej. Więcej informacji na temat poczty studenckiej można znaleźć na stronie uczelnianej. W przypadku problemów z hasłem (np. zapomnienie hasła) proszę skorzystać z formularza weryfikacyjnego do zgłoszenia zmiany hasła pod adresem: https://passwordreset.ue.wroc.pl W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem administratorowi USOSweb. NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z: Information for foreign students about academic bank accounts. GRUPY DZIEKAŃSKIE Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW). PLAN ZAJĘĆ Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny. Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni. ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH Zmiany danych osobowych (m.in. adresu e-mail, serii i numeru dowodu osobistego, itp.) możesz dokonać:
MIGRACJA DANYCH W godzinach 5.00, 11.00, 13:00, 16.00 serwis USOSweb jest niedostępny (do 10 minut) z powodu migracji danych (synchronizacji danych pomiędzy systemem dziekanatowym a usosweb). |