Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna
ostatnia migracja danych: ok. 2 godziny temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 17 godzin temu
Informacja dla studentów

Wybory Promotora na I stopniu na kierunku Finance odbędą się w dniach 08.12.2023 r. od godz. 9.00 do 13.12.2023 do godz. 23.59 w systemie USOSweb.
Pierwszy etap – dla studentów, którzy osiągnęli średnią ocen równą lub wyższą 4,5. Zapisy w dniu 8 grudnia od godz. 9.00 do godz. 10.45 oraz od godziny 11.30 do 13 grudnia 2023 roku do godz. 23.59 w systemie USOSweb.
Drugi etap – dla pozostałych studentów. Zapisy w dniach 8 grudnia od godz. 11.30 do 13 grudnia 2023 roku do godz. 23.59 w systemie USOSweb.
Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej: http://www.ue.wroc.pl/studenci/21627/i_stopien.html

Wybory Promotora na II stopniu na kierunkach: Finance (studia stacjonarne i niestacjonarne), Konsulting prawny i gospodarczy (studia niestacjonarne) oraz Zarządzanie i inżynieria produkcji (studia niestacjonarne) odbędą się w dniach 8.12.2023 r. od godz. 9.00 do 13.12.2023 do godz. 23.59 w systemie USOSweb. Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej: http://www.ue.wroc.pl/studenci/21628/ii_stopien.html

Informacja dla wszystkich studentów

Na uczelni działa Biuro ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnością (tzw. BON).
Do naszego Biura zapraszamy zarówno tych z Państwa, którzy doświadczają konsekwencji swojej niepełnosprawności, jak również tych, którzy borykają się z długotrwałą konsekwencji choroby przewlekłej. To nie musi być niepełnosprawność udokumentowana orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Jeśli napotkacie Państwo jakiekolwiek bariery w trakcie swojej edukacji związane z sytuacją zdrowotną, gorąco zachęcamy do bieżącego, natychmiastowego zgłaszania takich sytuacji do BON. Będziemy starali się dobrać jakieś rozwiązanie.
Można otrzymać m.in. wsparcie asystentów dydaktycznych, konsultacje
psychologiczne, dodatkowe godziny z lektoratów, zajęć z WF dostosowanych do potrzeb i możliwości oraz wiele innych form wsparcia.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu:

Aneta Kucybała

Specjalistka – Konsultant ds. edukacji włączającej
Sekcja ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnościami
Tel. 71 36 80 755
aneta.kucybala@ue.wroc.pl

Wprowadzenie do samoobsługowego resetowania hasła (SSPR)

Każdy student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu może samodzielnie zarejestrować się w usłudze SSPR, aby korzystać z funkcji samoobsługowego resetowania hasła (Self-service password reset).
Pod tym linkiem dostępna jest instrukcja rejestracji oraz link do mechanizmu SSPR.
Podczas rejestracji należy ustawić jedną z dwóch dodatkowych metod uwierzytelniania:

  • telefon komórkowy – telefon komórkowy do którego tylko Ty masz dostęp (aby otrzymać weryfikacyjną wiadomość tekstową lub połączenie telefoniczne)
  • alternatywny adres e-mail - adres e-mail spoza uczelni, do którego tylko Ty masz dostęp (aby otrzymać weryfikacyjną wiadomość e-mail)
Po zarejestrowaniu się nie będzie potrzeby kontaktować się z HelpDesk IT, aby zresetować hasło lub odblokować konto.
Drodzy Studenci,

na terenie uczelni działa Freshpod - automat oferujący świeże jedzenie, zdrowe soki oraz przekąski, stworzony z myślą o ułatwieniu dostępu do smacznych i wartościowych posiłków podczas Waszego pobytu na uczelni. We Freshpodzie możecie znaleźć bogaty wybór produktów, takich jak bajgle, sałatki, wrapy, desery, a także zimne napoje czy zdrowe batony. Aby korzystać z Freshpoda, wystarczy pobrać dedykowaną aplikację na telefon i założyć konto, a następnie wygenerować kod QR, żeby otworzyć urządzenie. Produkty wyciągamy jak z domowej lodówki, a następnie skanujemy ich kody i potwierdzamy transakcję. Za zakupy można zapłacić w terminalu płatniczym lub kartą dodaną w aplikacji. W trakcie transakcji uruchomiony jest również monitoring. Freshpody są dostępne w dogodnych lokalizacjach: 

  • Budynek E, parter, w pobliżu wind.
  • Budynek Z, parter, po prawej stronie od wejścia.
Zachęcamy Was do korzystania z Freshpoda, który ma na celu ułatwienie codziennego życia na uczelni.
Uwaga studenci zmiana numeru konta bankowego od dnia 01.09.2023 r.

Nowe numery kont będą widoczne po stronie USOSweb w zakładce DLA WSZYSTKICH -> kafelek PŁATNOŚCI(model FK) -> konta bankowe uczelni.

Od dnia 01.09.2023 r. należy posługiwać się tylko nowym numerem konta.

BHP - Informacja dla Studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych

Aby zaliczyć kurs BHP, każdy student pierwszego roku oraz wznawiający studia z różnicą programową BHP zobowiązany jest rozwiązać test w systemie Eportal (https://eportal.ue.wroc.pl/my/) W tym celu należy zalogować się do systemu Eportal wg instrukcji

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

LOGOWANIE, ZMIANA HASŁA (DLA STUDENTÓW)

Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło. Na stronie CAS można również zmienić hasło do konta usosweb (poczty studenckiej) klikająć link "Zmiana hasła dla studentów".

Konta usosweb i poczty studenckiej są powiązane ze sobą (te same hasło), zmiana hasła do konta usosweb wymaga zmiany hasła do poczty studenckiej. Więcej informacji na temat poczty studenckiej można znaleźć na stronie uczelnianej.

W przypadku problemów z hasłem (np. zapomnienie hasła)  proszę skorzystać z formularza weryfikacyjnego do zgłoszenia zmiany hasła pod adresem: https://passwordreset.ue.wroc.pl

W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem administratorowi USOSweb.

NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT

Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z:
- usosweb (Dla studentów -> Płatności FK-> Konta bankowe uczelni).

Information for foreign students about academic bank accounts.
Foreign students can check the number of the bank account in USOSweb (Student's section -> Payments -> Academic bank accounts)

GRUPY DZIEKAŃSKIE

Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW).
Proszę nie mylić z grupami zajęciowymi.

PLAN ZAJĘĆ

Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny.
Komunikat "Błąd. Odśwież stronę (F5), aby wyświetlić plan. Jeśli to nie pomoże - spróbuj formatu HTML." pojawia się u wszystkich użytkowników serwisu.

Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni.

ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH

Zmiany danych osobowych (m.in. adresu e-mail, serii i numeru dowodu osobistego, itp.) możesz dokonać:

  •     w dziekanacie lub sekretariacie, jeśli jesteś studentem/doktorantem
  •     w Dziale Kadr, jeśli jesteś pracownikiem naukowo-dydaktycznym

MIGRACJA DANYCH

W godzinach 5.00, 11.00, 13:00, 16.00 serwis USOSweb jest niedostępny (do 10 minut) z powodu migracji danych (synchronizacji danych pomiędzy systemem dziekanatowym a usosweb).

ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław
tel: 71 368 01 00 http://ue.wroc.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-5 (2023-11-21)