Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna
ostatnia migracja danych: ok. 8 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 6 dni temu
Zapisy na przedmioty społeczne w semestrze letnim 2024/25

I stopień I rok, wszystkie kierunki, za wyjątkiem kierunków prowadzonych w Filii w Jeleniej Górze

STUDIA STACJONARNE

Zapisy I stopień

11.02.2025 r. od godz. 9.00 do godz. 23.59 – semestr 2 i 4 wszystkie kierunki

STUDIA NIESTACJONARNE

Zapisy I stopień

17.02.2025 r. od godz. 9.00 do godz. 23.59 – semestr 2 i 4 wszystkie kierunki

Studenci studiów pierwszego stopnia – I i II rok - zobowiązani są zrealizować dwa przedmioty humanistyczne oraz dwa przedmioty społeczne (wykłady). Zaleca się realizację tych przedmiotów nie później niż na przedostatnim semestrze studiów.

Studenci studiów pierwszego stopnia – III rok - zobowiązani są zrealizować dwa przedmioty humanistyczne.

Studenci studiów drugiego stopnia zobowiązani są zrealizować jeden przedmiot humanistyczny. Zaleca się realizację tych przedmiotów nie później niż na przedostatnim semestrze studiów.

Studenci kierunków polskojęzycznych, którzy wcześniej zrealizowali przedmiot:

1) Historia gospodarcza - nie mogą wybrać przedmiotu Historia gospodarcza Polski i świata

do 1939 roku oraz Historii gospodarczej Polski i świata po 1939 roku;

2) Psychologia – nie mogą wybrać przedmiotu Podstawy psychologii;

3) Socjologia – nie mogą wybrać przedmiotu Socjologii ogólnej;

4) Megatrendy kształtujące współczesną przestrzeń społeczno-ekonomiczną – nie mogą

wybrać przedmiotu Megatrendy w kreatywnej przestrzeni;

5) Społeczne kompetencje przyszłości – nie mogą wybrać przedmiotu Społeczne

kompetencje.

Studenci studiów drugiego stopnia kierunków anglojęzycznych nie mogą ponownie wybrać

przedmiotu zrealizowanego na pierwszym stopniu studiów.

Zapisy na przedmioty humanistyczne w semestrze letnim 2024/25

I i II stopień, wszystkie kierunki, za wyjątkiem kierunków prowadzonych w Filii w Jeleniej Górz

STUDIA STACJONARNE:

Zapisy I stopień

11.02.2025 r. od godz. 9.00 do 23.59 – semestr 6 wszystkie kierunki

12.02.2025 r. od godz. 9.00 do 23.59 – semestr 4 wszystkie kierunki

13.02.2025 r. od godz. 9.00 do 23.59 – semestr 2 wszystkie kierunki

14.02.2025 r. od godz. 9.00 do 23.59 – wszystkie semestry na wszystkich kierunkach

Zapisy II stopień

14.02.2025 r. od godz. 9.00 do 10.30 – semestr 4 wszystkie kierunki

14.02.2025 r. od godz. 11.00 do 12.30 – wszystkie semestry na wszystkich kierunkach

Zapisy I i II stopień – na kierunkach prowadzonych w języku angielskim:

14.02.202 od 9.00 do 23.59 – wszystkie kierunki w języku angielskim z wyłączeniem kierunku Finance

Pierwsze zajęcia - 24 lutego 2025 r.

STUDIA NIESTACJONARNE:

Zapisy I stopień

17.02.2025 r. od godz. 9.00 do 23.59 – semestr 6 wszystkie kierunki

18.02.2025 r. od godz. 9.00 do 23.59 – semestr 4 wszystkie kierunki

19.02.2025 r. od godz. 9.00 do 23.59 – semestr 2 wszystkie kierunki

20.02.2025 r. od godz. 9.00 do 23.59 – wszystkie semestry na wszystkich kierunkach

Zapisy II stopień

20.02.2025 r. od godz. 9.00 do 10.30 – semestr 2 ZIIP oraz semestr 4 wszystkie kierunki z wyłączeniem

KPiG i RiP

20.02.2025 r. od godz. 11.00 do 12.30 - wszystkie semestry na wszystkich kierunkach z wyłączeniem KPiG i RIP

20.02.2025 r. od godz. 9.00 do 12.30 – kierunki prowadzone w języku angielskim z wyłączeniem kierunku Finance oraz Management Accounting

LEKTORAT JĘZYKA ANGIELSKIEGO – informacja dla studentów
studiów niestacjonarnych 1. stopnia i KPiG

Przydział do grup językowych języka angielskiego odbędzie się na podstawie wyniku testu poziomującego.

Dostęp do testu uzyskają Państwo poprzez link podany poniżej. Aby przystąpić do testu muszą być Państwo zalogowani na swoim koncie uczelnianym. Na wypełnienie testu mają Państwo 90 minut po czym test zamknie się automatycznie i Państwa wyniki nie zostaną przesłane. Test jest dostępny dla Państwa do godziny 20.00 23 lutego 2025.

Test – studenci niestacjonarni >>>

Po teście zostaną Państwo przypisani do odpowiedniej grupy i zaproszeni do zespołu na MS Teams. Do grup zostaną Państwo dodani w różnych terminach, prosimy o cierpliwość.

Płatności - wybór systemu ratalnego
Szanowni Państwo,

w systemie USOSweb udostępniona została dla Państwa możliwość wyboru planu finansowania studiów:

  • opłata jednorazowa za cały semestr (zgodnie z obowiązującym Państwa Zarządzeniem Rektora);
  • system ratalny.

Wyboru należy dokonać do 09.02.2025. W przypadku braku deklaracji system zrobi to za Państwa ustawiając plan ratalny, który jest planem domyślnym.
Wybranego planu na dany semestr nie będzie można już zmienić.

Instrukcja wyboru znajduje się na stronie:
https://usosweb.ue.wroc.pl/kontroler.php?_action=news/default&panel=DOMYSLNY&file=instrukcje.html

Dedykowane zajęcia z wychowania fizycznego - Wrocław

Zapisy na zajęcia z Wychowania Fizycznego dla studentów ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami.

Poniedziałki
9.00 – 10.30 pływanie korekcyjne
13.30 – 15.00 zdrowy kręgosłup
16:00 - 17:30 chillout room

Środy
12.00 – 13.30 body and mind

Czwartki
12.00 – 13.30 nordic walking

Wsparcie jest udzielane osobom, które posiadają szczególne potrzeby wynikające m.in. ze stanu zdrowia, w tym z niepełnosprawności lub innych okoliczności, krótkoterminowych lub długoterminowych.
W celu uzyskania takiej zgody na zapisy proszę o kontakt osobisty lub e-mailowy z Sekcja do Osób z Niepełnosprawnościami bud. E pok. 3 w dniach 03-13.02.2025 (poniedziałek, wtorek, czwartek w godz. 09-14) w celu weryfikacji dokumentów.

UWAGA STUDENCI I ROKU STUDIÓW STACJONARNYCH PIERWSZEGO STOPNIA
Drodzy Studenci, zostały utworzone grupy drugiego języka (niemiecki, rosyjski, polski, francuski, hiszpański, włoski). Prosimy o obecność na pierwszych zajęciach, w trakcie których nastąpi weryfikacja poziomu. W niektórych grupach zostanie przeprowadzony test poziomujący on-line. Prosimy o przyniesienie urządzeń umożliwiających rozwiązanie testu na platformie Forms (tablet, laptop, telefon). Po pierwszych zajęciach możliwe jest przeniesienie do innej grupy (zgodnie z poziomem języka) co może także wiązać się ze zmianą terminu zajęć (terminy lektoratów ujęte są w harmonogramach dla poszczególnych kierunków).
Grupy językowe powinny pojawić się na platformie Teams do 31.01.2025 włącznie. Jeśli po tym terminie ktoś nie zostanie przypisany do żadnej z grup, prosimy o kontakt z kierownikami zespołów językowych.
LEKTORAT JĘZYKA ANGIELSKIEGO – informacja dla studentów studiów stacjonarnych 1. stopnia

Przydział do grup językowych języka angielskiego odbędzie się na podstawie wyniku testu poziomującego.

Dostęp do testu uzyskają Państwo poprzez link podany poniżej. Aby przystąpić do testu muszą być Państwo zalogowani na swoim koncie uczelnianym. Na wypełnienie testu mają Państwo 90 minut po czym test zamknie się automatycznie i Państwa wyniki nie zostaną przesłane. Test jest dostępny dla Państwa do godziny 20.00 31 stycznia 2025.

Test >>>

BI, BM, IB, F, MC

Test >>>

Po teście zostaną Państwo przypisani do odpowiedniej grupy i zaproszeni do zespołu na MS Teams. Do grup zostaną Państwo dodani w różnych terminach, prosimy o cierpliwość.

ANKIETA SKIEROWANA JEST DO STUDENTÓW, KTÓRZY ZOSTALI SKREŚLENI Z LISTY STUDENTÓW Z POWODU REZYGNACJI W CIĄGU OSTATNIEGO ROKU

 Zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety nt. badania przyczyn rezygnacji ze studiów na UEW. Chcemy zidentyfikować powody podjętej decyzji o rezygnacji.
Dziękujemy za poświęcony czas, głos i wszelkie uwagi.
--->>>LINK DO ANKIETY<<<---

Uwaga studenci!

SJO Uniwersytetu Ekonomicznego zaprasza osoby studenckie z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności na bezpłatne kursy językowe (angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, rosyjski, włoski).Zainteresowane osoby proszę o kontakt z Sekcją ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnościami. Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji, proszę napisać do mnie.
hanna.wysocka@ue.wroc.pl

UWAGA STUDENCI
 Procedura resetu hasła dla studentów I i II stopnia
1. Studenci proszeni są o wypełnienie formularza pod adresem passwordreset.ue.wroc.pl. Po poprawnym przesłaniu formularza hasło zostanie wysłane sms-em.
2. W przypadku gdy nie można przesłać formularza z powodu błędu „nie znaleziono użytkownika" proszę skontaktować się ze swoim dziekanatem w celu weryfikacji poprawności danych

Wszelkie problemy informatyczne należy składać na stronie HelpDesku: https://helpit.ue.wroc.pl

Informacja dla wszystkich studentów
Na uczelni działa Biuro ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnością (tzw. BON).Do naszego Biura zapraszamy zarówno tych z Państwa, którzy doświadczają konsekwencji swojej niepełnosprawności, jak również tych, którzy borykają się z długotrwałą konsekwencji choroby przewlekłej. To nie musi być niepełnosprawność udokumentowana orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.Jeśli napotkacie Państwo jakiekolwiek bariery w trakcie swojej edukacji związane z sytuacją zdrowotną, gorąco zachęcamy do bieżącego, natychmiastowego zgłaszania takich sytuacji do BON. Będziemy starali się dobrać jakieś rozwiązanie.Można otrzymać m.in. wsparcie asystentów dydaktycznych, konsultacjepsychologiczne, dodatkowe godziny z lektoratów, zajęć z WF dostosowanych do potrzeb i możliwości oraz wiele innych form wsparcia.Serdecznie zapraszamy do kontaktu:
Aneta Kucybała
Specjalistka – Konsultant ds. edukacji włączającejSekcja ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnościami
Tel. 71 36 80 755
aneta.kucybala@ue.wroc.pl 
Wprowadzenie do samoobsługowego resetowania hasła (SSPR)
Każdy student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu może samodzielnie zarejestrować się w usłudze SSPR, aby korzystać z funkcji samoobsługowego resetowania hasła (Self-service password reset).Pod tym linkiem dostępna jest instrukcja rejestracji oraz link do mechanizmu SSPR. Podczas rejestracji należy ustawić jedną z dwóch dodatkowych metod uwierzytelniania:
  • telefon komórkowy – telefon komórkowy do którego tylko Ty masz dostęp (aby otrzymać weryfikacyjną wiadomość tekstową lub połączenie telefoniczne)
  • alternatywny adres e-mail - adres e-mail spoza uczelni, do którego tylko Ty masz dostęp (aby otrzymać weryfikacyjną wiadomość e-mail)
Po zarejestrowaniu się nie będzie potrzeby kontaktować się z HelpDesk IT, aby zresetować hasło lub odblokować konto.
BHP - Informacja dla Studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych
Aby zaliczyć kurs BHP, każdy student pierwszego roku oraz wznawiający studia z różnicą programową BHP zobowiązany jest rozwiązać test w systemie Eportal (https://eportal.ue.wroc.pl/my/) W tym celu należy zalogować się do systemu Eportal wg instrukcji
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

LOGOWANIE, ZMIANA HASŁA (DLA STUDENTÓW)

 Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło. Na stronie CAS można również zmienić hasło do konta usosweb (poczty studenckiej) klikająć link "Zmiana hasła dla studentów".

Konta usosweb i poczty studenckiej są powiązane ze sobą (te same hasło), zmiana hasła do konta usosweb wymaga zmiany hasła do poczty studenckiej. 

W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem na HELPDESK.

NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT

Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z:- usosweb (Dla wszystkich -> Płatności FK-> Konta bankowe uczelni).Information for foreign students about academic bank accounts. Foreign students can check the number of the bank account in USOSweb (Student's section -> Payments -> Academic bank accounts)

Information for foreign students about academic bank accounts.
Foreign students can check the number of the bank account in USOSweb (Student's section -> Payments -> Academic bank accounts)

GRUPY DZIEKAŃSKIE

Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW).
Proszę nie mylić z grupami zajęciowymi.

PLAN ZAJĘĆ

Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny.
Komunikat "Błąd. Odśwież stronę (F5), aby wyświetlić plan. Jeśli to nie pomoże - spróbuj formatu HTML." pojawia się u wszystkich użytkowników serwisu.

Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni.

ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH

Zmiany danych osobowych (m.in. adresu e-mail, serii i numeru dowodu osobistego, itp.) możesz dokonać:
  •     w dziekanacie lub sekretariacie, jeśli jesteś studentem/doktorantem
  •     w Dziale Kadr, jeśli jesteś pracownikiem naukowo-dydaktycznym

MIGRACJA DANYCH

W godzinach 5.00, 11.00, 13:00, 16.00 serwis USOSweb jest niedostępny (do 10 minut) z powodu migracji danych (synchronizacji danych pomiędzy systemem dziekanatowym a usosweb).

ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław
tel: 71 368 01 00 http://ue.wroc.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)