ostatnia migracja danych: 1 godz. 41 min. temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 1 dzień i 20 godz. temu |
Informacja dla studentów |
Wybory Promotora na I stopniu na kierunku Finance odbędą się w dniach 04.12.2024 r. od godz. 9.00 do 08.12.2024 r. do godz. 23.59 w systemie USOSweb. • Pierwszy etap – dla studentów, którzy osiągnęli średnią ocen równą lub wyższą 4,5. Zapisy w dniu 4 grudnia od godz. 9.00 do godz. 10.45 oraz od godziny 11.30 do 8 grudnia 2024 roku do godz. 23.59 w systemie USOSweb. • Drugi etap – dla pozostałych studentów. Zapisy w dniach 4 grudnia od godz. 11.30 do 8 grudnia 2024 roku do godz. 23.59 w systemie USOSweb. Szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://uewrc.sharepoint.com/sites/centrum-obslugi-dydaktyki-i-spraw-studenckich/SitePages/Zapisy-do-Promotor%C3%B3w-na-studiach-I-i-II-stopnia-(kierunki--Finance,-KPiG,-ZiIP).aspx Wybory Promotora na II stopniu na kierunkach: Finance (studia stacjonarne i niestacjonarne), Konsulting prawny i gospodarczy (studia niestacjonarne) oraz Zarządzanie i Inżynieria produkcji (studia niestacjonarne) odbędą się w dniach 04.12.2024 r. od godz. 9.00 do 08.12.2024 r. do godz. 23.59 w systemie USOSweb. |
BIPS REKRUTUJE! |
Rekrutacja przedłużona do 17.11.2024! Trwa rekrutacja do VIII edycji Biznesowego Indywidualnego Programu Studiów! Program BIPS skierowany jest do studentów 1. i 2. roku studiów I stopnia oraz 1. roku studiów II stopnia, którzy posiadają pasję, są ciekawi świata, otwarci na innych i zmotywowani do rozwijania swoich kompetencji – w obszarze zawodowym, naukowym i społecznym. BIPS to unikalna szansa, zdobyć wyjątkowe doświadczenie dzięki rocznej pracy rozwojowej pod opieką tutora akademickiego i mentora – praktyka. Program rozpoczyna się onboardingiem w styczniu 2025 roku. Szczegóły dotyczące etapów rekrutacji, wymagań oraz spotkań informacyjnych znajdują się na stronie https://uew.pl/bips-8-edycja/. Pierwszy etap rekrutacji trwa do 10 listopada 2024 roku. Serdecznie zapraszamy – dołącz do społeczności BIPS! W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu! W imieniu koordynatorów Programu, dr Joanna Macalik |
ANKIETA SKIEROWANA JEST DO STUDENTÓW, KTÓRZY ZOSTALI SKREŚLENI Z LISTY STUDENTÓW Z POWODU REZYGNACJI W CIĄGU OSTATNIEGO ROKU |
Zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety nt. badania przyczyn rezygnacji ze studiów na UEW. Chcemy zidentyfikować powody podjętej decyzji o rezygnacji. |
Uwaga studenci! |
SJO Uniwersytetu Ekonomicznego zaprasza osoby studenckie z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności na bezpłatne kursy językowe (angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, rosyjski, włoski).Zainteresowane osoby proszę o kontakt z Sekcją ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnościami. Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji, proszę napisać do mnie. |
UWAGA STUDENCI |
Procedura resetu hasła dla studentów I i II stopnia 1. Studenci proszeni są o wypełnienie formularza pod adresem passwordreset.ue.wroc.pl. Po poprawnym przesłaniu formularza hasło zostanie wysłane sms-em. 2. W przypadku gdy nie można przesłać formularza z powodu błędu „nie znaleziono użytkownika" proszę skontaktować się ze swoim dziekanatem w celu weryfikacji poprawności danych Wszelkie problemy informatyczne należy składać na stronie HelpDesku: https://helpit.ue.wroc.pl |
Informacja dla wszystkich studentów |
Na uczelni działa Biuro ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnością (tzw. BON).Do naszego Biura zapraszamy zarówno tych z Państwa, którzy doświadczają konsekwencji swojej niepełnosprawności, jak również tych, którzy borykają się z długotrwałą konsekwencji choroby przewlekłej. To nie musi być niepełnosprawność udokumentowana orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.Jeśli napotkacie Państwo jakiekolwiek bariery w trakcie swojej edukacji związane z sytuacją zdrowotną, gorąco zachęcamy do bieżącego, natychmiastowego zgłaszania takich sytuacji do BON. Będziemy starali się dobrać jakieś rozwiązanie.Można otrzymać m.in. wsparcie asystentów dydaktycznych, konsultacjepsychologiczne, dodatkowe godziny z lektoratów, zajęć z WF dostosowanych do potrzeb i możliwości oraz wiele innych form wsparcia.Serdecznie zapraszamy do kontaktu:
Aneta Kucybała
Specjalistka – Konsultant ds. edukacji włączającejSekcja ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnościami
Tel. 71 36 80 755
aneta.kucybala@ue.wroc.pl
|
Wprowadzenie do samoobsługowego resetowania hasła (SSPR) |
Każdy student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu może samodzielnie zarejestrować się w usłudze SSPR, aby korzystać z funkcji samoobsługowego resetowania hasła (Self-service password reset).Pod tym linkiem dostępna jest instrukcja rejestracji oraz link do mechanizmu SSPR. Podczas rejestracji należy ustawić jedną z dwóch dodatkowych metod uwierzytelniania:
|
BHP - Informacja dla Studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych |
Aby zaliczyć kurs BHP, każdy student pierwszego roku oraz wznawiający studia z różnicą programową BHP zobowiązany jest rozwiązać test w systemie Eportal (https://eportal.ue.wroc.pl/my/) W tym celu należy zalogować się do systemu Eportal wg instrukcji
|
Najczęściej zadawane pytania (FAQ) |
LOGOWANIE, ZMIANA HASŁA (DLA STUDENTÓW) Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło. Na stronie CAS można również zmienić hasło do konta usosweb (poczty studenckiej) klikająć link "Zmiana hasła dla studentów". Konta usosweb i poczty studenckiej są powiązane ze sobą (te same hasło), zmiana hasła do konta usosweb wymaga zmiany hasła do poczty studenckiej. W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem na HELPDESK. NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z:- usosweb (Dla wszystkich -> Płatności FK-> Konta bankowe uczelni).Information for foreign students about academic bank accounts. Foreign students can check the number of the bank account in USOSweb (Student's section -> Payments -> Academic bank accounts) Information for foreign students about academic bank accounts. GRUPY DZIEKAŃSKIE Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW). PLAN ZAJĘĆ Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny. Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni. ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH
MIGRACJA DANYCH W godzinach 5.00, 11.00, 13:00, 16.00 serwis USOSweb jest niedostępny (do 10 minut) z powodu migracji danych (synchronizacji danych pomiędzy systemem dziekanatowym a usosweb). |