Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna
ostatnia migracja danych: ok. 6 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 3 dni temu
LEKTORAT JĘZYKA ANGIELSKIEGO – informacja dla studentów pierwszego roku studiów stacjonarnych 2. stopnia.

Na pierwsze zajęcia (online) zostaną Państwo przypisani do tymczasowych zespołów na platformie TEAMS.


Studenci, którzy zrealizowali 1. stopień studiów na innych uczelniach rozwiążą test poziomujący, a absolwenci naszej uczelni wypełnią ankietę - na tej podstawie zostaną utworzone grupy językowe. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy zwrócić się z pytaniami do prowadzących ze swoich grup na platformie TEAMS w terminach wyszczególnionych poniżej.


I blok (RIC, FIR, AG, GP) 6 grudnia 9:45-10:30

Test >>>

Ankieta >>>


II blok (Z, E, L, MSG, IWB) 6 grudnia 11:30-12:15

Test >>>

Ankieta >>>

Test i ankieta dostępne będą na stronie SJO po kliknięciu na odpowiedni link 6 grudnia w godzinach 9:45-20:00. Na rozwiązanie testu mają Państwo 60 minut.

Po rozpoziomowaniu zostaną Państwo przypisani do odpowiednich grup również na platformie Teams i zaproszeni na kolejne zajęcia już w salach na terenie uczelni.

Uwaga studenci!
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oferuje szeroki wybór podręczników i skryptów.
Sprzedaż prowadzi księgarnia internetowa „Profit" ksiegarnia.ue.wroc.pl
W październiku udzielamy 20% rabatu.
Informacja dla studentów zagranicznych o akademickich rachunkach bankowych

NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT

Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z:
- genaratora kont który znajduje się na stronie uczelni - https://konta.ue.wroc.pl/

BHP - Informacja dla Studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych

Aby zaliczyć kurs BHP, każdy student pierwszego roku oraz wznawiający studia z różnicą programową BHP zobowiązany jest rozwiązać test w systemie Eportal (https://eportal.ue.wroc.pl/my/) W tym celu należy zalogować się do systemu Eportal wg instrukcji

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

LOGOWANIE, ZMIANA HASŁA (DLA STUDENTÓW)

Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło. Na stronie CAS można również zmienić hasło do konta usosweb (poczty studenckiej) klikająć link "Zmiana hasła dla studentów".

Konta usosweb i poczty studenckiej są powiązane ze sobą (te same hasło), zmiana hasła do konta usosweb wymaga zmiany hasła do poczty studenckiej. Więcej informacji na temat poczty studenckiej można znaleźć na stronie uczelnianej.

W przypadku problemów z hasłem (np. zapomnienie hasła)  proszę skorzystać z formularza weryfikacyjnego do zgłoszenia zmiany hasła pod adresem: https://passwordreset.ue.wroc.pl

W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem administratorowi USOSweb.

NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT

Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z:
- genaratora kont który znajduje się na stronie uczelni -  https://konta.ue.wroc.pl/

- usosweb (Dla studentów -> Płatności -> Konta bankowe uczelni).

Information for foreign students about academic bank accounts.
Foreign students can check the number of the bank account in USOSweb (Student's section -> Payments -> Academic bank accounts)

GRUPY DZIEKAŃSKIE

Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW).
Proszę nie mylić z grupami zajęciowymi.

PLAN ZAJĘĆ

Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny.
Komunikat "Błąd. Odśwież stronę (F5), aby wyświetlić plan. Jeśli to nie pomoże - spróbuj formatu HTML." pojawia się u wszystkich użytkowników serwisu.

Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni.

ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH

Zmiany danych osobowych (m.in. adresu e-mail, serii i numeru dowodu osobistego, itp.) możesz dokonać:

  •     w dziekanacie lub sekretariacie, jeśli jesteś studentem/doktorantem
  •     w Dziale Kadr, jeśli jesteś pracownikiem naukowo-dydaktycznym

MIGRACJA DANYCH

W godzinach 5.00, 11.00, 13:00, 16.00 serwis USOSweb jest niedostępny (do 10 minut) z powodu migracji danych (synchronizacji danych pomiędzy systemem dziekanatowym a usosweb).

ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław
tel: 71 368 01 00 http://ue.wroc.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.0.0-7 (2022-11-16)