ostatnia migracja danych: ok. 2 godziny temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 7 godzin temu |
Szanowni Państwo |
Zachęcam Państwa do wyrażania opinii w badaniu ankietowym, dotyczącym oceniania zajęć dydaktycznych, zrealizowanych w semestrze zimowym r.a. 2022/23, maksymalnie do 21 marca 2023 r.
Państwa opinie są niezwykle cenne dla podnoszenia poziomu jakości kształcenia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz budowania obsad poszczególnych przedmiotów w kolejnych semestrach. |
Informacja dla studentów kierunków realizowanych we Wrocławiu |
Zapisy na specjalności/ścieżki kształcenia/moduły na rok akademicki 2023/24 odbędą się w USOSweb w dniach: I stopień 17-21 marca 2023 r. w godzinach 9.00-23.59. Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej: II stopień 23-27 marca 2023 r. w godzinach 9.00-23.59. Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej: |
LEKTORAT JĘZYKA ANGIELSKIEGO – informacja dla studentów rozpoczynających studia niestacjonarne 2. stopnia na kierunku ZIIP |
Na pierwsze zajęcia zostaną Państwo przypisani do zespołów na platformie TEAMS – obecność obowiązkowa. W czasie tych zajęć rozwiążą Państwo test poziomujący, na podstawie którego zostaną utworzone grupy językowe. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy zwrócić się z pytaniami do prowadzących ze swoich grup na platformie TEAMS w czasie testu. Kierunek ZIIP: 26 marca 11:30-13:00: Po rozpoziomowaniu zostaną Państwo przypisani do odpowiedniej grupy i zaproszeni do zespołu na Teams. |
Uwaga studenci! |
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oferuje szeroki wybór podręczników i skryptów. Sprzedaż prowadzi księgarnia internetowa „Profit" ksiegarnia.ue.wroc.pl W październiku udzielamy 20% rabatu. |
Informacja dla studentów zagranicznych o akademickich rachunkach bankowych |
NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z: |
BHP - Informacja dla Studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych |
Aby zaliczyć kurs BHP, każdy student pierwszego roku oraz wznawiający studia z różnicą programową BHP zobowiązany jest rozwiązać test w systemie Eportal (https://eportal.ue.wroc.pl/my/) W tym celu należy zalogować się do systemu Eportal wg instrukcji |
Najczęściej zadawane pytania (FAQ) |
LOGOWANIE, ZMIANA HASŁA (DLA STUDENTÓW) Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło. Na stronie CAS można również zmienić hasło do konta usosweb (poczty studenckiej) klikająć link "Zmiana hasła dla studentów". Konta usosweb i poczty studenckiej są powiązane ze sobą (te same hasło), zmiana hasła do konta usosweb wymaga zmiany hasła do poczty studenckiej. Więcej informacji na temat poczty studenckiej można znaleźć na stronie uczelnianej. W przypadku problemów z hasłem (np. zapomnienie hasła) proszę skorzystać z formularza weryfikacyjnego do zgłoszenia zmiany hasła pod adresem: https://passwordreset.ue.wroc.pl W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem administratorowi USOSweb. NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z: Information for foreign students about academic bank accounts. GRUPY DZIEKAŃSKIE Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW). PLAN ZAJĘĆ Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny. Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni. ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH Zmiany danych osobowych (m.in. adresu e-mail, serii i numeru dowodu osobistego, itp.) możesz dokonać:
MIGRACJA DANYCH W godzinach 5.00, 11.00, 13:00, 16.00 serwis USOSweb jest niedostępny (do 10 minut) z powodu migracji danych (synchronizacji danych pomiędzy systemem dziekanatowym a usosweb). |