ostatnia migracja danych: ok. 3 godziny temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 4 dni temu |
UWAGA STUDENCI |
Procedura resetu hasła dla studentów I i II stopnia
1. Studenci proszeni są o wypełnienie formularza pod adresem passwordreset.ue.wroc.pl. Po poprawnym przesłaniu formularza hasło zostanie wysłane sms-em. Wszelkie problemy informatyczne należy składać na stronie HelpDesku: https://helpit.ue.wroc.pl |
Informacja dla wszystkich studentów |
Na uczelni działa Biuro ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnością (tzw. BON).Do naszego Biura zapraszamy zarówno tych z Państwa, którzy doświadczają konsekwencji swojej niepełnosprawności, jak również tych, którzy borykają się z długotrwałą konsekwencji choroby przewlekłej. To nie musi być niepełnosprawność udokumentowana orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.Jeśli napotkacie Państwo jakiekolwiek bariery w trakcie swojej edukacji związane z sytuacją zdrowotną, gorąco zachęcamy do bieżącego, natychmiastowego zgłaszania takich sytuacji do BON. Będziemy starali się dobrać jakieś rozwiązanie.Można otrzymać m.in. wsparcie asystentów dydaktycznych, konsultacjepsychologiczne, dodatkowe godziny z lektoratów, zajęć z WF dostosowanych do potrzeb i możliwości oraz wiele innych form wsparcia.Serdecznie zapraszamy do kontaktu:
Aneta Kucybała
Specjalistka – Konsultant ds. edukacji włączającejSekcja ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnościami
Tel. 71 36 80 755
aneta.kucybala@ue.wroc.pl
|
Wprowadzenie do samoobsługowego resetowania hasła (SSPR) |
Każdy student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu może samodzielnie zarejestrować się w usłudze SSPR, aby korzystać z funkcji samoobsługowego resetowania hasła (Self-service password reset).Pod tym linkiem dostępna jest instrukcja rejestracji oraz link do mechanizmu SSPR. Podczas rejestracji należy ustawić jedną z dwóch dodatkowych metod uwierzytelniania:
|
Automaty Freshpod |
Drodzy Studenci,na terenie uczelni działa Freshpod - automat oferujący świeże jedzenie, zdrowe soki oraz przekąski, stworzony z myślą o ułatwieniu dostępu do smacznych i wartościowych posiłków podczas Waszego pobytu na uczelni. We Freshpodzie możecie znaleźć bogaty wybór produktów, takich jak bajgle, sałatki, wrapy, desery, a także zimne napoje czy zdrowe batony. Aby korzystać z Freshpoda, wystarczy pobrać dedykowaną aplikację na telefon i założyć konto, a następnie wygenerować kod QR, żeby otworzyć urządzenie. Produkty wyciągamy jak z domowej lodówki, a następnie skanujemy ich kody i potwierdzamy transakcję. Za zakupy można zapłacić w terminalu płatniczym lub kartą dodaną w aplikacji. W trakcie transakcji uruchomiony jest również monitoring. Freshpody są dostępne w dogodnych lokalizacjach:
|
BHP - Informacja dla Studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych |
Aby zaliczyć kurs BHP, każdy student pierwszego roku oraz wznawiający studia z różnicą programową BHP zobowiązany jest rozwiązać test w systemie Eportal (https://eportal.ue.wroc.pl/my/) W tym celu należy zalogować się do systemu Eportal wg instrukcji
|
Najczęściej zadawane pytania (FAQ) |
LOGOWANIE, ZMIANA HASŁA (DLA STUDENTÓW) Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło. Na stronie CAS można również zmienić hasło do konta usosweb (poczty studenckiej) klikająć link "Zmiana hasła dla studentów". Konta usosweb i poczty studenckiej są powiązane ze sobą (te same hasło), zmiana hasła do konta usosweb wymaga zmiany hasła do poczty studenckiej. W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem na HELPDESK. NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z:- usosweb (Dla wszystkich -> Płatności FK-> Konta bankowe uczelni).Information for foreign students about academic bank accounts. Foreign students can check the number of the bank account in USOSweb (Student's section -> Payments -> Academic bank accounts) Information for foreign students about academic bank accounts. GRUPY DZIEKAŃSKIE Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW). PLAN ZAJĘĆ Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny. Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni. ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH
MIGRACJA DANYCH W godzinach 5.00, 11.00, 13:00, 16.00 serwis USOSweb jest niedostępny (do 10 minut) z powodu migracji danych (synchronizacji danych pomiędzy systemem dziekanatowym a usosweb). |