ostatnia migracja danych: ok. 3 godziny temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 18 godzin temu |
Wybór specjalności/modułów dotyczy studentów rozpoczynających 5 semestr studiów I stopnia i 3 semestr studiów II stopnia w roku akademickim 2025/2026 |
Zapisy na specjalności/moduły na rok akademicki 2025/2026 odbędą się w USOSweb w dniach: I stopień 20-24 marca 2025 r. w godzinach 9.00-23.59. Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej: II stopień 27-31 marca 2025 r. w godzinach 9.00-23.59. Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej: |
LEKTORAT JĘZYKA ANGIELSKIEGO – informacja dla studentów rozpoczynających studia niestacjonarne 2. stopnia na kierunku ZIIP |
Przydział do grup językowych odbędzie się na podstawie wyniku testu poziomującego. Test dostępny będzie na stronie SJO od 8:00 10 marca do 20:00 23 marca przez 90 minut po kliknięciu na link podany poniżej i zostanie automatycznie zamknięty o godzinie 20:00 23 marca. ZIIP Po teście zostaną Państwo przypisani do odpowiedniej grupy i zaproszeni do zespołu na MS Teams. |
Zapraszamy na kolejny semestr Akademii Kina Światowego |
Studenci naszej Uczelni zgodnie z zawartym porozumieniem mogą uczestniczyć w Akademii Kina Światowego. Zajęcia mają status przedmiotu fakultatywnego objętego punktacją ECTS (3 punkty za semestr). Każdy semestr stanowi odrębny kurs.
Podczas zajęć odbywa się wykład akademicki, seans filmowy oraz dyskusja po filmie. Zapisy prowadzone są za pośrednictwem strony internetowej Kina Nowe Horyzonty, a szczegółowe informacje znajdują się na stronie: Pierwsze zajęcia odbędą się 11 marca 2025. Zajęcia odbywają się we wtorki od godziny 17:00 w Kinie Nowe Horyzonty. |
ANKIETA SKIEROWANA JEST DO STUDENTÓW, KTÓRZY ZOSTALI SKREŚLENI Z LISTY STUDENTÓW Z POWODU REZYGNACJI W CIĄGU OSTATNIEGO ROKU |
Zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety nt. badania przyczyn rezygnacji ze studiów na UEW. Chcemy zidentyfikować powody podjętej decyzji o rezygnacji. |
Uwaga studenci! |
SJO Uniwersytetu Ekonomicznego zaprasza osoby studenckie z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności na bezpłatne kursy językowe (angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, rosyjski, włoski).Zainteresowane osoby proszę o kontakt z Sekcją ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnościami. Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji, proszę napisać do mnie. |
UWAGA STUDENCI |
Procedura resetu hasła dla studentów I i II stopnia 1. Studenci proszeni są o wypełnienie formularza pod adresem passwordreset.ue.wroc.pl. Po poprawnym przesłaniu formularza hasło zostanie wysłane sms-em. 2. W przypadku gdy nie można przesłać formularza z powodu błędu „nie znaleziono użytkownika" proszę skontaktować się ze swoim dziekanatem w celu weryfikacji poprawności danych Wszelkie problemy informatyczne należy składać na stronie HelpDesku: https://helpit.ue.wroc.pl |
Informacja dla wszystkich studentów |
Na uczelni działa Biuro ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnością (tzw. BON).Do naszego Biura zapraszamy zarówno tych z Państwa, którzy doświadczają konsekwencji swojej niepełnosprawności, jak również tych, którzy borykają się z długotrwałą konsekwencji choroby przewlekłej. To nie musi być niepełnosprawność udokumentowana orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.Jeśli napotkacie Państwo jakiekolwiek bariery w trakcie swojej edukacji związane z sytuacją zdrowotną, gorąco zachęcamy do bieżącego, natychmiastowego zgłaszania takich sytuacji do BON. Będziemy starali się dobrać jakieś rozwiązanie.Można otrzymać m.in. wsparcie asystentów dydaktycznych, konsultacjepsychologiczne, dodatkowe godziny z lektoratów, zajęć z WF dostosowanych do potrzeb i możliwości oraz wiele innych form wsparcia.Serdecznie zapraszamy do kontaktu:
Aneta Kucybała
Specjalistka – Konsultant ds. edukacji włączającejSekcja ds. Obsługi Osób z Niepełnosprawnościami
Tel. 71 36 80 755
aneta.kucybala@ue.wroc.pl
|
Wprowadzenie do samoobsługowego resetowania hasła (SSPR) |
Każdy student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu może samodzielnie zarejestrować się w usłudze SSPR, aby korzystać z funkcji samoobsługowego resetowania hasła (Self-service password reset).Pod tym linkiem dostępna jest instrukcja rejestracji oraz link do mechanizmu SSPR. Podczas rejestracji należy ustawić jedną z dwóch dodatkowych metod uwierzytelniania:
|
BHP - Informacja dla Studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych |
Aby zaliczyć kurs BHP, każdy student pierwszego roku oraz wznawiający studia z różnicą programową BHP zobowiązany jest rozwiązać test w systemie Eportal (https://eportal.ue.wroc.pl/my/) W tym celu należy zalogować się do systemu Eportal wg instrukcji
|
Najczęściej zadawane pytania (FAQ) |
LOGOWANIE, ZMIANA HASŁA (DLA STUDENTÓW) Aby zalogować się do systemu USOSweb proszę kliknąć "zaloguj się" w prawym górnym rogu strony. Pojawi się strona CAS - Centralnego Systemu Uwierzytelniania, gdzie w polu Identyfikator należy wpisać swój login - numer indeksu, a w polu Hasło swoje hasło. Na stronie CAS można również zmienić hasło do konta usosweb (poczty studenckiej) klikająć link "Zmiana hasła dla studentów". Konta usosweb i poczty studenckiej są powiązane ze sobą (te same hasło), zmiana hasła do konta usosweb wymaga zmiany hasła do poczty studenckiej. W przypadku, gdy logowanie przebiegnie poprawnie, a system wyświetli komunikat "Jesteś zalogowany, lecz nie posiadasz konta w USOSweb", proszę zgłosić problem na HELPDESK. NUMER KONTA BANKOWEGO / THE NUMBER OF THE BANK ACCOUNT Studenci mogą uzyskać swój numer konta bankowego z:- usosweb (Dla wszystkich -> Płatności FK-> Konta bankowe uczelni).Information for foreign students about academic bank accounts. Foreign students can check the number of the bank account in USOSweb (Student's section -> Payments -> Academic bank accounts) Information for foreign students about academic bank accounts. GRUPY DZIEKAŃSKIE Uwaga, informacja o grupie dziekańskiej znajduje się na stronie GRUPY DZIEKAŃSKIE (menu MOJE STUDIA w zakładce DLA STUDENTÓW). PLAN ZAJĘĆ Plan zajęć w serwisie USOSweb jest niedostępny. Prosimy korzystać z Internetowego Serwisu Planu Zajęć umieszczonego na stronie głównej uczelni. ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH
MIGRACJA DANYCH W godzinach 5.00, 11.00, 13:00, 16.00 serwis USOSweb jest niedostępny (do 10 minut) z powodu migracji danych (synchronizacji danych pomiędzy systemem dziekanatowym a usosweb). |